ZAMÓWIENIA

1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówień to z reguły 3-6 dni roboczych. Dodatkowo należy doliczyć czas dostawy 1-2 dni robocze.

2. Czy mogę odstąpić od umowy i zwrócić towar?

TAK. Oczywiście, respektujemy prawo odstąpienia od umowy, więcej szczegółów w regulaminie sklepu.

3. Czy posiadacie sklep stacjonarny, w którym można obejrzeć wasze produkty?

Na ten moment nasze produkty są dostępne tylko w naszym sklepie internetowym.

4. Czy otrzymam paragon?

TWOIM PARAGONEM JEST POTWIERDZENIE WPŁATY Z BANKU. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 4 listopada 2014 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących jeżeli nabywca płaci za towar za pomocą przelewu, sprzedający jest zwolniony z konieczności rejestrowania transakcji za pomocą kasy fiskalnej. Wyznajemy zasadę ZERO WASTE i tam gdzie jest to możliwe działamy na rzecz środowiska aby nie zaśmiecać naszej planety nie potrzebnymi materiałami.

5. Czy otrzymam fakturę VAT?

TAK. Osoby prawne i przedsiębiorcy zawsze otrzymują fakturę Vat w postaci elektronicznej w przeciągu 2-3 dni od zakupu. Dodatkowo fakturę otrzyma każda osoba fizyczna, która zakupiła u nas towar i zwróci się do nas z prośbą o jej wystawienie.

6. Czy można złożyć zamówienie drogą mailową lub telefonicznie?

TAK. Zamówienie telefonicznie można złożyć za pośrednictwem nr +raz mailowo na …

7. Jakie są dane do przelewu?

Skontaktuj się z nami wyślemy je mailowo.

WYSYŁKA

1. Jakim kurierem dostarczane są paczki?

Wszystkie paczki wysyłane są kurierem DPD.

2. Czy jest opcja wysyłki za granicę?

TAK. Realizujemy wysyłkę za granicę a koszt dostawy ustalany jest indywidualnie.

3. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Na chwilę obecną prowadzimy działalność jedynie przez internet.

4. Co z kosztem dostawy w przypadku kilku zamówionych przedmiotów?

Zamawiając kilka produktów, nie ponosi się dodatkowych kosztów dostawy. Jest to zawsze 18zł.

5. Jakie są koszty dostawy?

Wysyłka kurierem przy płatności z góry wynosi 18zł

PŁATNOŚCI

1. Jakie są formy płatności?

Zapłacić można z góry:

– bezpośrednim przelewem

– za pośrednictwem PayU

ZWROTY, WYMIANY i REKLAMACJE

1. Chcę zwrócić towar, co robić?

Więcej informacji tutaj.

2. Chcę wymienić towar, co robić?

Tak, można wymienić produkt, zgodnie z zasadami jak w przypadku zwrotów. Po więcej informacji skontaktuj się z nami:

3. Chcę zareklamować towar, co robić?

Więcej informacji tutaj.

PRODUKTY

1. Czy druk na foliach jest ścieralny?

Druk na folii nie jest ścieralny, jest to wysokiej jakości druk UV najbardziej trwały i wytrzymały jaki jest dostępny na rynku.

2. Czy folia jest wodoodporna?

TAK. Bez problemu wyczyścisz zabrudzenia.

3. Jak wygląda montaż folii?

Montaż folii należy przeprowadzić zgodnie z instrukcją. Instrukcja montażu jest dołączona w wersji papierowej do zakupionej folii.

4. Skąd pochodzi towar dostępny w sklepie?

Nasze produkty zostały wyprodukowane w Polsce.

5. Czy produkty można personalizować i modyfikować?

TAK. Wszystkie można wykonywać w niestandardowych, indywidualnych wymiarach, a także w niestandardowej kolorystyce, „na życzenie”.

6. Czy do zamówionych folii jest dołączona instrukcja montażu?

TAK. Instrukcja montażu jest dołączona do zamówienia

7. Jak zamówić folię „na wymiar”?

Dokładnie zmierz wysokość i szerokość szyby/szyb w oknie. Jeżeli nie jesteś pewien/na dodaj 2-3 cm zapasu a po montażu przy pomocy nożyka do tapet odetnij niepotrzebny materiał.

8. Czy mogę zamówić próbkę folii?

Tak, ale ze względu na bardzo dynamiczne trendy próbki realizujemy również „na zamówienie”. Koszt jednej próbki folii z przesyłką wynosi 25zł. Koszt każdej następnej próbki tapety +10zł. Na przykład: zamawiając 3 próbki tapet, koszt wyniesie łącznie 45zł z przesyłką.